oke oke oke oke..
sejak da habes final nieh kan..
bole lah maharaja lela.
eeehh ehh..
tuh maharaja lawak..

aku maksudkan bole lah aku bermaharajalela
dengan lappy n wifi yg tersedia kat umah
nak hupdate belog aku neh kan..heheh

so entry kali nie.
tajuk dye act aku tak pasti..
sbb aku pun tak pasti apsal aku wat entry kali nie..
seperti pekara tue bermaen maen dgn diri aku..

aduhai aduhai aduhai..
kenapa selama 2 tahun single jd cm neh weh..
2 tahun jek padahal...hahaha


betol ke ape aku wat neh?
aku tak merampas. ker??
seperti kapal terbang yg dirampas di AS dan merempuh
bangunan ape eh?? aku lupa plak..kuikuikui.

haishh haishh..
susa lah kalau suke suke suke cm neh..
tue la gedik sgt nak suke suke ..
skali amek suke betolbetolbetol..
padan muke kat diri sendiri..
haish...sobsobsob ='(

acane acane acane?
huwaa huwaaa..
aku tataw aku happy ke ape..
ape yg aku wat  neh..
adakah aku pilih tuk saketkan hati aku..

haish amek final pon tak susa cm neh..
kalau da masok hati dan perasaan susa lah..
cm neh lah aku bole tak kuatkan tebing aku
yang da bertahan selama 2 tahun neh?
runtuh plak bagaikan empayar di zaman rom..
ohh tidak tidak..
tidak sama sekali..
hukhukhuk....

yes yes yes..
aku mmg masih tak normal lagi..
im sorry because lied to you and said im normal..

0 comments:

Post a Comment

Copyright 2010 hunnydew belalang