mmmmmm..
morning u allss..
errrr..
pagi lg ke neh?
*padahal da tghari kan*
mangun mangun jer tetiba nak
wat belog belog neh..

so entry kali neh..
sila sila lihat title..
dia awk kamu you kau..
haaaaa..
soo pasal tue lah..
tue pun nak tanye lagi kan..
grrrrrr..
aku cepok gak kang.

oke oke now nak ckp..
tengs tengs kat dia awk kamu you kau..
sbb sgtsgtsgt bersabar dgn aku lah kan..
and the best part is..
dia awk kamu you kau sgt jaga hati aku..
mcm even da taw terSuke kau kan.
kau sgtsgtsgt oke ngn aku..
msgmsgmsg kau..
bile on fon ngn kau..
chatting..cmnt..
sume menjaga hati.
pena dengar lagu menjaga hati?
haaaa..tak pena??
nak aku nyanyikan tak?? errrr..
lalalalalalalalaaa..

just nak tawu lah ape pwasaan kau ..
eh bile tawu aku terSuke kat kau neh..
msti awkward kan..
janggal sume kan kan kan..
sorry taw..
sorry sorry sorry..

first time after two years..
i feel this awkward feeling to someone..
and someone tuh pulak dia awk kamu you kau..
hmmmmmmmmm..
sayup sayup sudah dtg kat aku..
so sebelum ianya bertambah sayup
dan bertukar menjadi mendung..
lalu turunnya air hujan..
aku nak hbskan ayatayat terakhir..
heh...
hey dia awk kamu you kau..
i miss ya i miss ya..!
hahaha..
syg la kat kau weyh..!
lalalalalalala =p

-end-xoxo-

0 comments:

Post a Comment

Copyright 2010 hunnydew belalang