da bape ari dah.
heart to heart neh aku wat.
tp sampai kesudah tak habes lg.

dan aku perlu wat keputusan btlbtl.
keputusan yg boleh memuaskan hati semua pihak..
yg adil tuk semua.
yang boleh membahagiakan semua org.

tapi.........
ape keputusannya..
aku nak yg mcm mane?
soalan tue yg sering ku dapat.
dan hingga kini tiada jawapan terungkai.

kalau ikt pd ape yg aku nak...
aku tawu pekara tue takkan berlaku.
aku tanak merampas seperti..
kapal terbang yg dirampas oleh ketua al-qaeda ..
lalu merempuh bangunan wtc di as.

truly from my heart..
aku mmg la suke dia..
tapi tapi..
macam mane??

arghhhh..
pusing pusing..
ibarat roda basikal berpusing..
mencari arah mngikut kayuhan..

seperti yg aku katakan..
aku inginkan yg terbaek utk kami.
walaupun aku tidak memilikinya..

-end-

0 comments:

Post a Comment

Copyright 2010 hunnydew belalang