oke sangat tak expect ape yg bakal ditanye...........


ianya bermula selepas kami balek dari dinner...
sedang aku me'relax2kan badan setelah kekenyangan.....
dia telah bertanye..
"u sayang i kan?"
dan aku hanya menoleh dan memnadang dia..
tp ntah nape mase tue aku tak tawu nak jawab ape la kan..
terkejut terkesima suma ader laaa...
sooo...aku hanya senyum...
sbb aku engat dia tanya main2..
and and and..
dia tanye lagi..
"u sayang i kan?"
aku senyum agi..
"u sayang i kan?"
dan aku hanya mampu tersenyum.....
tapi dalam hati nieee...
dah berbunga2..suke yang amat..
mmg la aku sayang kau..
tinggal aku tak berani nak admit jek..
dan akhirnye...
dia cakap...
" i tawu u sayang kt i...."
aku ape lagi..
happy sangat2..tp aku tak ley nak tunjukkan..

and selepas itu aku hanya berdiam diri.........

dan dia bersuara....
mcm mane kalo kite couple...
dan aku diam ag..padahal da mngigil2 time tue..
tetba rase takut sume ader..
dan tertanye2 dia nie btl2 ke maen2?
and aku pandang jek dia....
pastue dia kata..
" kite tak ley couple..sbb i sygkan u...i tak nak ilang kwn i "
and pada mase itu aku pon terus jawab..
"yups kite mmg tak ley couple "

( oke fine msti kowang tak paham kan? cm nie kiteorg pena berbncang in ym..
kami pena ckp yg kami takkan couple sbb takut ending tak elok..mane la tawu nnt bila couple..
tetba gaduh and breakup..kan da tak ley jadi kawan..so bila kite kawan kite akn kawan selamamnya..)

oke sambng pada topic asal........

oke pas terjadinye babak2 pelik seketika...
kami diam and melayan emosi maseng2.....
suasana sepi seketika..
aku senyap dan dia pon same..
mngkin maseng2 sedang fikir..

and kemudian dia membawak diri ke satu sudut dan mnggalkan aku..
tetba aku pulak yg emosi lebey2 kan..huhu~
and then..
aku amek fon aku and anta msg kat dia..
walaupon jarak antara kami dekat..
tp aku prefer gne fon je la ^.^

and aku pon mula menaip..............
" u im sorry sbb i tak tawu nak jawab ape bile u tanye...i tekejut...u tetba tanye cm tue kn..
  so i tade jawapan.....bkn tade jawapan tp i tekejut.."

tue la jawapan yg aku berikan..


dan dia membalas..

" its okie..i nie yg ngade2 tanye u cm tue....i syg u la pendek ^_^...u kan nt jd sectry i..hehe.."

pelik kan jawapan dia..tp aku tak kesah pon..hehe......

and pastu kami oke n wat cm biasa..
and lupekan ape yg terjadi...
walaupon...

sampai ke hari ini aku maseh memikirkan hal ini..
adakah betul ape yg aku wat malam tue?
haissshhh...........


tapi........
now kami da wat haluan maseng2....
kami kawan jek..
tapi dah tak serapat dulu..


and to u mr.panjang....
i miss u like hell...
miss u damn much!!
mmg i sayang kat u tp i takut nak admit..
mase tue mmg i tak brni nak admit pape..
tapi dalam hati i mase tue..
i happy sngt2......
bagi i..bia i jek tawu i sayang u da oke..
even u tak bagi feedback pon tak pe..
as long i sayang u n keep on syg u until now..




aku tak rase nyesal ngn ape yg jadi skng..
maybe ader hikmahnye..
kalau ader jodoh..
ader la kan..

-the end-

1 comments:

Si Rusty Dusty said...

hheehe...
i like this entry..
^_^
jgn pendam kalo suke..
dun woe.....hehehe
nothing bad is going to happen...
i have experienced it once (not with my current bf)
hhehee
even we dh xde break up with my old one, but we still jadi kawan ag...hehehehehe.\
smart x?heheheheheheheh

Post a Comment

Copyright 2010 hunnydew belalang