mengenali mereka tidak la lame tetapi..

dlm tempoh beberapa bulan sahaja..

ape yg ley aku katakan..


all of u are the best!!!

citenye bermula bila aku n mereka2 ini pergi tgk movee..
cite hantu weyh......

DEATH PLACES!
scaryyy sangat~
ahaaaaaaaaaaaaaa...
so bile masing2 da amek tmpt masing2..
bermulalah episod kami sume..
hahahahahhaahhaha,.....


sooo........
aku telah duduk sebelah zaeem n luqman..
kami sume duduk secara randomly!
so aku terpikir aku nak pelok sape kan kalo hantu tu kua..
takkan la zaeem mahupun luqman........

oh tidakkk~~
ahaahahahahhahahaha..
dan nik plak tak abes2 pusing2 belakang kan nak kene2kan aku..
hahahhahaha..

oke so cite pon strt la kan...
berdebar2 aku nie haaaa...

oke semasa citer berlangsung kan..

aduh tanak mencabar plak...
hantu dye mmg haku suke btl..
kua tanak mngejutt2..
aku dgn tidak segannye..
menjerit2..
tade nak control2 sora!
kua sume sore jantan...hahahah..
and the best part is..
sume yg gi malam tuh sume menjerit2..
even lelaki ponnnn~~
hahahhahahahahaha...
zaeem yg sebelah aku pon tekejut2...ahaa..

tetba kan tetba...

aku pelik taw nape luqman senyap..
rupenye dye pejam mata sambil makan pop corn!
cesss! ptt la tak jerit langsng..
tp sian kat dye sbb setiap kali aku jerit aku akn toleh kat dia..
msti die terkejut..hahaha.

and yg kelakarnya..
mase panjang bersin!
aku telah terkejut bagai kene sampuk hantu..
hahahhahahahahaha..
malu giler aku weyh..haha..


soooo..habis jer cerita kami balek..
then kami lepak kat sec 15..
kat amer ali..
kat situ sume aderrr...
afta dat kami bergerak ke KL..

kiteorg lepak kat dataran merdeka...
kat situ kiteorg lepak2 n bergambar.........
and tetiba kan..
dtg sowang pak guard..
tetba sound kiteorg..
perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....................
benggang!
tp tape la..mngkin dye gado ngn bini dye..
so dia lepaskan geram tuh kat kiteorg..
and afta that kiteorg nak gerak balek,.
tp kami singgah at masjid negara nak menuanaikan solat subuh....








                     inilah mereka yg sangat2 besthhh...love u all...awwwwwwwwww... :)

3 comments:

i-vip said...

kwn2 sy mmg best! hahaha

hunnydew belalang said...

ahaaaaa....hehe..and betul..
terima kaseh kepada aok sbb temukan dgn mereka!
ahaks :)

Muhamad Luqman said...

isyhh..ko cite upenye kat sini..baru ku taw skang..ahaha.. anda kejam weh..

Post a Comment

Copyright 2010 hunnydew belalang