hey ho hey ho sekalian..
rasenye da lame sangat tak update bloggg neh la..
busy la..

oke kisah kali ini..
"when you srush to someone boyfriend"
mcm parah kan bunyiknye..
dasat kann..
haaaaa..

mmmmm...
from my experience la..
oke pena la kan aku suke kat someone neh..aduhh..!
saket aty weyh..
bile suke..skaali bf org lah..
tp dulu dia merupakan kawan aku..
but then tataw la kenapa bile aku da suke dye..
selang berapa hari dye da couple..
aduh..
SENTAP la jugak kan.
memula aku cm sedih lah kan
but then bile fikir2 sampai bile..
then aku pon cam buang jauh jauh la feeling tuh and aku da oke..
yang jadi masalahnye kan..
"dia" plak yang menjauhkan diri dAri aku..
tataw nape..cam tanak kawan ngn aku..
sedih mak naaaakkk...aisey..!
padahal aku suke kowt kawan ngn dye..

tentng diri dia..
dia tak la cm hero hero korea..
dia sangat biasa...
a typical malay guy..
yang tade mix or whatsoever..
tapi sbb dye suke wat mende mende pelik menjadi unik..
buat aku suka dia..
but nak wat cm ner kan..
im happy for him sbb dye ader new life now..

-end-hunnydewbelalang-

1 comments:

dayah said...

chill je, lupakn yg lama :)

Post a Comment

Copyright 2010 hunnydew belalang